Author--

view KudaKitsune's profile

Ta-Da!

KudaKitsune
January 13th, 2009, 1:18 pm

Do not worry, Eric is only sleeping, he's not dead. =P But I bet you all knew that.

And the person interrupting Ariel's precious bonding time with his unconscious future-wife would be Sebastian.

view Advertisement's profile

Advertisement
September 25th, 2017, 11:45 am

Users--

view LilithLolita's profile

LilithLolita
January 13th, 2009, 1:27 pm

Haha, I'm Rofling so hard XD

view clap-for-carolyn's profile

clap-for-carolyn
January 13th, 2009, 1:31 pm

XD Bonding time!

<3

view RubberDuckNurse's profile

RubberDuckNurse
January 13th, 2009, 1:38 pm

:DDD
SO CUTE. It makes me squeal.

view Fairy's profile

Fairy
January 13th, 2009, 1:44 pm

"STFU, we're bonding."
That made me laugh so hard. Ariel is so freakin awesome. :D Love this comic, keep it up. ('3')

view Kamikaze-Hikari's profile

STFU >:U

Kamikaze-Hikari
January 13th, 2009, 2:10 pm

Lul I lurv Ariel.
:D

view Tayday12's profile

STFU CAN'T YOU SEE WE'RE DOING SOMETHING?

Tayday12
January 13th, 2009, 2:17 pm

You're characters are awesome. You make such nice storys.
I'm a big fan <DD

view Sylira's profile

Sylira
January 13th, 2009, 4:19 pm

xD
"STFU, we're bonding."
I'm so gonna have to start saying that. xD
This is so cool. Keep up the good work, Kuuuuda~!

view Kitamora's profile

Kitamora
January 13th, 2009, 7:52 pm

My god this is so great. =w=

I gigglledddddd so hard~ >w<

...MAN.
BTW.
I AM LOOOVINNNN SCUTTLE. XD

view DuskanDawn's profile

DuskanDawn
January 14th, 2009, 1:23 am

It's cutie! *Humming along* Ohh you need to kiss him now!

view Kohaku Inui (Guest)'s profile

Kohaku Inui (Guest)
January 15th, 2009, 2:26 pm

Lolz, "STFU, we're bonding"

I've gotta say say that to my boyfriend's little brother...xD

view cihb's profile

cihb
January 29th, 2009, 9:39 pm

Lmfao I love the last panel! fucking funny!

view TwilightRain888's profile

TwilightRain888
March 22nd, 2009, 7:19 pm

"STFU were bonding" XDDD

view yuckyducky's profile

yuckyducky
July 16th, 2009, 1:46 pm

Love it! "Stfu, we're bonding."

view Tohluse's profile

Tohluse
August 26th, 2009, 2:43 pm

well he's certainly bonding with his leg at least :I

view xsofie's profile

xsofie
September 6th, 2009, 11:42 am

love the last panel x]

view Emily F (Guest)'s profile

Humming

Emily F (Guest)
December 18th, 2009, 12:42 am

Oh my god! I friggin rolled on the floor dying of laughter at the 'STFU, WE'RE BONDING' LMAO XD btw, love the character designs! Flounder is so cute :P

view Kafeole12's profile

Kafeole12
April 29th, 2010, 6:51 pm

lol!! STFU. were bonding. thats helarious

view Inumaru12's profile

Inumaru12
May 29th, 2010, 9:27 pm

"Stfu, We're bonding." Lulzs

view Kikai's profile

Kikai
June 18th, 2010, 11:43 pm

THAT WAS AWESOME, I CANT STOP LAUGHING, STFU WERE BONDING LOL!!!! HAHAHA I officially love you this is so amazing :)

view sbdrag's profile

LOLZLOLZLOLZ

sbdrag
July 10th, 2010, 10:10 am

last line...so epic...

view xXPogo-SticksXx's profile

XD

xXPogo-SticksXx
August 7th, 2010, 7:33 pm

"STFU We're bonding" lololololololololololololololololol

view Renica Green's profile

Renica Green
June 3rd, 2011, 3:23 pm

"Stfu, I'm trying to bond with my unconcious future man-bride."

view MiyuCross12's profile

MiyuCross12
September 27th, 2011, 12:15 am

lmao! not only does the story make me rotfl, so do ur comments hahahaha :)

view MiyuCross12's profile

Lmfao!

MiyuCross12
October 4th, 2011, 11:33 pm

I didn't realize it said STFU until I read the comments, I thought he said shush (T ^ T) and this is bad be because I've reread this 3 times! I'm so no smart! Stupid mush brain love ur comic btw ^_^

view JadeDrawerOnyx's profile

JadeDrawerOnyx
October 8th, 2011, 8:28 pm

BAHAHA! "STFU We're bonding." XD -dies-

view xYorutenshi's profile

xYorutenshi
December 30th, 2011, 7:41 pm

*dies laughing*

view G (Guest)'s profile

G (Guest)
March 1st, 2017, 12:10 am

Ariel. Such a beautiful dork XD